2020 Honda Civic - friss stílust és megújult utasteret kapott a sikermodell

A változtatások hatására a 2020-as Civic nemcsak szebb, de látványosabb is lett.

2020 Honda Civic Sport Line Obsidian Blue
Ami a legfontosabb, a 2020-as modell sikeresen megőrizte az előd Civic lenyűgöző sziluettjét és erőteljes kisugárzását. Ködfényszóróit új, elegáns, szimmetrikus hűtőrács öleli körbe, de emellett az új légbeömlő-kialakítás javítja az orr-rész aerodinamikai tulajdonságait.

2020 Honda Civic Sport Line Obsidian Blue
A tervezők átformálták a nappali menetfényt, a LED fényszórók ezentúl minden modellváltozathoz alapfelszereltségként járnak. Az új, 16”-os könnyűfém felnik már a belépőmodellhez is megrendelhetők, míg a közepesen és gazdagon felszerelt verziókhoz a 17”-os Shark Grey garnitúra illik jobban.

2020 Honda Civic Sport Line Obsidian Blue
Az utasteret új, kellemesebb tapintású felületek teszik othonossá, az elektromosan állítható vezetőülés pedig még kényelmesebbé. A rutinosan kezelhető, mobilkommunikációra is képes szórakoztató-elektronikai és információs rendszer Apple CarPlay®, valamint Android Auto kapcsolat kiépítésére is alkalmas, s vásárlói visszajelzésekre reagálva, hagyományos gombot kapott a hifi és a klíma, így mindkettő még könnyebben kezelhető menet közben.

2020 Honda Civic Sport Line Obsidian Blue
A hatfokozatú kézi és CVT-váltóval is rendelhető 1.0 literes VTEC turbomotor 126 LE-s, 200 Nm nyomatékkal, CO2-kibocsátása 107 - 110 g/km, a fogyasztása 4,7 - 4,8 l/100 km. A nagyobb, az 1.5 literes VTEC Turbo 182 LE-t és 240 Nm-t teljesít. Hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóval társítva 128 gramm CO2-t bocsát ki kilométerenként, míg kombinált fogyasztása 5,5 l/100 km. Fokozatmentes automata váltóval ugyanez 137 g/km, 6,0 l/100 km.

A frissített Civic futóművén nem változtattak a konstruktőrök, a kis tömegű, nagy merevségű kocsitest legfőbb ismérve az ultramodern felfüggesztésrendszerrel elért alacsony súlypont.

A különféle passzív megoldások mellett továbbra is az aktív menetbiztonsági és vezetést segítő eszközöket magában foglaló Honda SENSING® csomag teszi biztonságossá a Civic-et, ennek köszönhető a kiváló Euro NCAP-minősítése is. Az iparági elsőnek is tekinthető rendszer minden modellváltozathoz alapáron jár és egyaránt magában foglalja az Ütközésmérsékelő Fékrendszert (Collision Mitigation Braking System; CMBS), az Adaptív Sebességrögzítőt (Adaptive Cruise Control; ACC with Low Speed Follow; LSF), a Sávelhagyásra Figyelmeztető Rendszert (Lane Departure Warning System; LDWS), a Sávtartó-asszisztens Rendszer (Lane Keeping Assist System; LKAS), valamint a Közúti Jelzőtáblákat Felismerő Rendszert (Traffic Sign Recognition; TSR).

A Civic-család 2020-ban új, igencsak látványos modellel is bővül. Az újonc, a Civic Sport Line a legendás Type R vonalait és stílusát örökölte, és egyből két felszereltséggel, egy belépőmodellel és egy rendkívül gazdagon felszerelt variánssal lép piacra.

2020 Honda Civic Sport: Night Out
Nemcsak a lökhárítókra szerelt első és hátsó koptató, a diffúzor és a légterelő ad egyedi és lendületes megjelenést a Sport Line-nak, de Honda motorsport-öröksége előtt is tiszteleg a modellspecifikus, 17”-os könnyűfémfelni-garnitúra is, akárcsak a minden elemében LED-es első lámpa, amely az alapfelszereltség része.

2020 Honda Civic Sport Line
Az utastérnek különleges hangulatot ad a beépített díszítőelemek gazdagsága. A vörös cérnával varrott kormányborítás, a váltógomb és borítása, valamint az ülés- és az ajtókárpit a Sport Line sajátja, a furatokkal ellátott alumínium pedálsor pedig a Honda versenysportban betöltött szerepére utal.

Az Apple CarPlay® és Android Auto kapcsolat kiépítésére, valamint digitális rádióadások vételére egyaránt alkalmas Honda Connect rendszer szériatartozék, amely az Executive felszereltségi szinten a tolatókamera képét is megjeleníti.

A Sport Line nemcsak megjelenésében sportos, hanem menetdinamikáját illetően is, a Honda által kifejlesztett, 1.0 literes VTEC TURBO motor háromhengeres, 126 LE-s és 200 Nm nyomatékot ad le; CO2-kibocsátása és a kombinált üzemanyag-fogyasztása 107-110 g/km, illetve 4,7 - 4,8 l/100 km. A motorhoz hatfokozatú, kézi vagy folyamatosan változó áttételű CVT-váltó kapcsolódhat, utóbbit akár a kormányról is vezérelheti a pilóta.

Az első tesztvezetésekre 2020 januárjától nyílik lehetőség a márkakereskedőknél , az első autókat pedig 2020 márciusától szállítja le a Honda.




- Ford CV Communications - jönnek a kommunikáló haszongépjárművek!
- 2020 Ford Ranger Thunder - a Mennydörgés 2020 nyarának végén várható!
- KIWANO KO1 Plus - a világ első 1000 W-os terep- és lépcsőjáró egykerekű elektromos rollere
- Ford Puma ST-Line X 1.0 EcoBoost mHEV 155 LE - ... ígéret, ha betartják, úgy jó!
- ©KODA OCTAVIA, SUPERB, KAROQ és KODIAQ - már négy modellsorozathoz választható összkerékhajtás
- Mazda - 100 éves az örökifjú R360 Coupe!
- BMW i Hydrogen NEXT - a 374 lóerős, X5 alapú üzemanyagcellás modell 2022-re várható
- 2021 Hyundai i20 - opciós 48V-os mild hybrid hajtáslánccal, már Lime Green kivitelben is!
- Red Dot Car Design díjat nyert az új Mazda CX-30 és az MX-30
- Ford Motor Company - igazi amerikai válasz a COVID-19 koronavírus pandémia kihívására