Tekintsünk előre a Forddal - immár nyolcadik alkalommal!
A 2020 Looking Further with Ford Trends Report érdekes gondolatokat oszt meg a világgal a magányosságról, a bizonytalanságról és a bizalomról.
2020 Looking Further with Ford Trends Report
A Ford Motor Company nyolcadik ilyen jellegű éves kiadványa, a "Tekintsünk előre a Forddal" globális trendfigyelő tanulmány rávilágít, hogy az embereket túlterheli az a sok változás, ami most zajlik a világban. Az állandó összekapcsoltság korában a fogyasztók magányosabbak, mint valaha és nehezebben bíznak meg kapcsolataikban és a vállalatokban. A világszintű közvélemény-kutatás során 14 országban, Amerikában, Ázsiában, Európában és a Közép-Keleten tettek fel kérdéseket. A tanulmányból kiderül, hogy az emberek kapcsolataiba, közösségébe, megválasztott képviselőibe vetett hitének kulcsfontosságú hatása van a hétköznapjaikra.
- Egyre több a globális szintű változás. Az intézményekbe, márkákba és kapcsolatokba vetett bizalom hiánya miatt az emberek többsége érzelmileg extrém módon túlterhelt. Szeretnének hinni abban, hogy a vállalatok helyesen teszik a dolgukat, de a vállalatoknak erre okot is kell adniuk és a vásárlóknak be kell látniuk a kulisszák mögé. A Fordnál továbbra is kiemelt figyelemmel összpontosítunk arra, hogy javítsuk az ügyfeleink és a közösségek életét. Így továbbra is bizalmi viszony maradhat közöttünk, ami lehetővé teszi az együttes előre haladást - emelte ki Sheryl Conelly, a Ford globális fogyasztói trendekkel és jövőkutatással foglalkozó menedzsere.
További, a tanulmányban szereplő vásárlói trendek:
Egyes-egyedül: A magányosság világméretű járvánnyá vált és különösen a fiatalok körében terjedt el. A "Z" generációhoz tartozó fiatalok 62 százaléka alapvetően egyetért azzal a kijelentéssel, hogy "rendszeresen magányosnak érzi magát" és 50 százalékuk "gyakran társaságban is magányos".
Below The Surface
A felszín alatt: Egyre nagyobb az érdeklődés a vásárlói bizalom építésének eddig nem látott elemei iránt. A felnőttek 67 százaléka egyetért azzal, hogy "ha egy márka elveszíti a bizalmamat, akkor nincs visszaút".Felhívás: Az emberek elvárják a márkáktól, hogy a termékalapú beállítottságról átváltsanak az értékalapú beállítottságra, habár ez nem befolyásolja vásárlási döntésüket. A felnőttek 59 százaléka szerint a vásárlás kényelme fontosabb, mint a márka értékei.
Great Expectations
Nagy elvárások: Az internetes vásárlások növekedésével a márkák iránti elvárások is növekszenek. A felnőttek 67 százaléka egyetért azzal, hogy "manapság többet várok el egy márkától, mint régebben".The Green Paradox
A zöld paradoxon: A vásárlók az egész világon egyre inkább aggódnak a klímaváltozás miatt. Ez azonban nem ösztönzi őket cselekvésre: az emberek 64 százaléka nem változtatja meg a vásárlói szokásait a klímaváltozás megfékezése érdekében, mert úgy véli, hogy az ő döntése nem változtatna semmit.Identity Matters
Fontos az identitás: Egyre több szó esik a nyelvről és az identitásról. Ezen belül különösen arról, hogy az identitás látható és láthatatlan dolgokból tevődik össze: ilyen a szexuális identitás, a származás, a vallás és sok minden más. A felnőtteknek csak a 67 százaléka mondja, hogy "értem az egyik nemhez sem tartozás fogalmát (gender fluidity)".The Second Time Around
Második nekifutás: Az új újraértékesítő (upcycle) vállalkozások modernizálták a világ "másodlagos-értékesítés" kereskedelmét. Az úgynevezett újrakereskedés mozgalma egyre népszerűbb a kifinomult és intelligens vásárlók között. Így új életet kezdhetnek a használt divatcikkek, berendezések, elektronikus eszközök, háztartási cikkek, és más javak. Egyre többen mozdulnak ebbe az irányba, és a felnőttek 60 százaléka állítja, hogy "nyitottabb a használt cikkek vásárlására, mint öt éve volt".A teljes trendfigyelő tanulmány: Tekintsünk előre a Forddal
Forrás: Györke Orsolya
Ford Magyarország
PR és Közkapcsolatok igazgató
Sajtókapcsolatok, sajtószóvivő
- Tartsuk telefonunkat autós mobiltelefon-tartóban!
- Jaguar XF Saloon - két összkerékhajtású modell is hajszautóként debütált a 25. James Bond filmben
- Mit érdemes szem előtt tartani az autóhifi kiválasztásakor?
- Szempontok, amelyeket figyelembe kell venned téli gumiabroncs vásárlása előtt!
- Melyek a legjobb téli gumik 225/45R17 méretben?
- 2022 ©koda Fabia - lehet, hogy a Simple Clever funkciók sokasága vonzza leginkább a vásárlókat?
- Hogyan űzzük el a nyestet az autónktól?
- RANGE ROVER VELAR - még elegánsabb, még kényelmesebb, már SV Bespoke fényezéssel is!
- Két év után újra AMTS - jön Magyarország legnagyobb autós és tuning kiállítása és show-ja!
- A nyári gumiabroncsokról egyszerűen
- Jaguar XF Saloon - két összkerékhajtású modell is hajszautóként debütált a 25. James Bond filmben
- Mit érdemes szem előtt tartani az autóhifi kiválasztásakor?
- Szempontok, amelyeket figyelembe kell venned téli gumiabroncs vásárlása előtt!
- Melyek a legjobb téli gumik 225/45R17 méretben?
- 2022 ©koda Fabia - lehet, hogy a Simple Clever funkciók sokasága vonzza leginkább a vásárlókat?
- Hogyan űzzük el a nyestet az autónktól?
- RANGE ROVER VELAR - még elegánsabb, még kényelmesebb, már SV Bespoke fényezéssel is!
- Két év után újra AMTS - jön Magyarország legnagyobb autós és tuning kiállítása és show-ja!
- A nyári gumiabroncsokról egyszerűen