2020 Ford Ranger Thunder - a Mennydörgés 2020 nyarának végén várható!

A Ford 2019-ben az európai piacon a Ranger értékesítésének eddigi legjobb évét zárta, a pick-upból 52 500 példány talált gazdára, ebből itthon 2 653 platós kelt el, ez a pick-up szegmens 45 százaléka!

Introducing the Limited-Edition Ford Ranger Thunder
- Az új Ranger Thunder ütős látványa azoknak a vásárlóknak lesz majd vonzó, akik nem félnek kitűnni a tömegből. Ez a sokoldalú, kényelmes és stílusos modellváltozat ugyanolyan kemény, mint amilyen karizmatikus - vélekedett Szabó Attila, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója a bejelentéskor. Tény, hogy a Sea Grey fényezéshez nagyon jól illeszkednek az exkluzív 18 colos fekete könnyűfém keréktárcsák, valamint az Ebony Black árnyalatú hűtőrács, hátsó lökhárító, ködfényszóró-foglalatok, plató-kiegészítők és kilincsek.

2020 Ford Ranger Thunder
A Ranger Thunderhez platóbélés és Black Mountain Top platólezáró roló is jár, a kínálatban igazi újdonság a most először megjelenő, praktikus raktérleválasztó rendszer.

2020 Ford Ranger Thunder
A Ranger Thunder a Wildtrak-változat továbbfejlesztett változata, csupán egyetlen kivitelben készül, de még látványosabb, erősebb, miközben alapáron kínálja a legnépszerűbb extrákat. Tervezői arra is ügyeltek, hogy az exkluzív külső és belső dizájn-megoldások miatt ne csorbuljon a SUV személyautós komfortja, bőséges szállító kapacitása és vontató képessége. Az utastérben az Ebony árnyaltú bőrrel kárpitozott üléseket vörös, dombornyomású “Thunder” logó díszíti és ugyanilyen árnyalatú varrás látható a kormánykeréken, az üléseken, a műszerfalon és a kabin több más pontján is.

2020 Ford Ranger Thunder
A Mennydörgést a Ford 2.0 literes EcoBlue dízelmotorjának 213 lóerős Bi-Turbo változata hajtja, ennek a motornak a maximális forgatónyomatéka 500 Nm és ehhez az erőforráshoz csatlakozik a tízfokozatú automata sebességváltó. Az alacsony fordulatszám-tartományban két, sorba kötött turbótöltő együttes működése javítja a forgatónyomatékot és a gázreakciókat. Magasabb fordulatszámnál a motor kisebb turbótöltője leáll és a nagyobb turbótöltő biztosítja a motor csúcsteljesítményét. A 10 fokozatú automata sebességváltó már a Ford F-150 pickupban és a Ford Mustangban is bizonyította teljesítményét és strapabírását. A szélesebb fokozatkiosztás élénkebb gyorsulást, jobb gázreakciót és kedvezőbb üzemanyag-fogyasztást biztosít. Valós idejű, adaptív váltásütemező algoritmusok segítenek abban, hogy a váltó a megfelelő időben mindig a megfelelő fokozatot kapcsolja. A magas szintű off-road képességről a Ranger jól bevált négykerékhajtási rendszere gondoskodik. Az autó NEDC-ciklusban mért legalacsonyabb üzemanyag-fogyasztása 7,8 l/100 km, CO2-kibocsátása 205 g/km (WLTP szerint 9,1 l/100 km és 239 g/km).

Az újdonság a nyár végén Európában mindössze 4500 példányban kerül piacra, ebből várhatóan 130 darabot értékesíthetnek a magyar márkakereskedők.

Limited-Edition Ford Ranger Thunder




- Ford CV Communications - jönnek a kommunikáló haszongépjárművek!
- KIWANO KO1 Plus - a világ első 1000 W-os terep- és lépcsőjáró egykerekű elektromos rollere
- Ford Puma ST-Line X 1.0 EcoBoost mHEV 155 LE - ... ígéret, ha betartják, úgy jó!
- ©KODA OCTAVIA, SUPERB, KAROQ és KODIAQ - már négy modellsorozathoz választható összkerékhajtás
- Mazda - 100 éves az örökifjú R360 Coupe!
- BMW i Hydrogen NEXT - a 374 lóerős, X5 alapú üzemanyagcellás modell 2022-re várható
- 2021 Hyundai i20 - opciós 48V-os mild hybrid hajtáslánccal, már Lime Green kivitelben is!
- Red Dot Car Design díjat nyert az új Mazda CX-30 és az MX-30
- Ford Motor Company - igazi amerikai válasz a COVID-19 koronavírus pandémia kihívására
- Peugeot 2008 SUV - az Oroszlánnak a COVID-19 vírus sem ellenfél!