2007 legértékesebb autómárkái

A BusinessWeek és az Interbrand felmérése szerint az idén a Toyota a világ legértékesebb autómárkája.

Toyota PHEV

A Coca-Cola, a Microsoft, az IBM, a General Electric, a Nokia és a Toyota - az idén ezek a világ legértékesebb márkanevei.

A BusinessWeek és az Interbrand idei százas listájában természetesen többségben vannak az amerikai cégek, ezért is figyelemreméltó a Toyota sikere. A japánok autóik megbízhatóságával és hibrid-stratégiájukkal hagyták le a rivális autógyártókat, a Mercedes-Benz a 10., a BMW a 13., a Honda a 19., a Ford a 41., a VW az 54., az Audi a 68., a Hyundai a 72., a Porsche a 75., a Lexus a 92., a Nissan csak a 98. a világmárkák összesített listáján.

A márkák általában is erősödtek, a nagy nyertes a Google, egy év alatt 44%-al nőtt az értéke, a legnagyobb vesztes a Ford, tavaly óta 19%-ot vesztett értékéből.