A 40 éves AMG tuningműhely ezúttal alaposan kitett magáért, az új C63 AMG brutálisra sikerült, anélkül, hogy különösebb túlzásokba estek volna a tervezők.
Motorja, a 6.3 literes V8-as már számos Mercedes sportmodellben bizonyított. Ez az erőforrás ebben az autóban "csak" 457 lóerős a szokásos 514 lóerő helyett, de a C63 AMG ezzel is minden idők legerősebb sorozatban gyártott "C"-je és a legerősebb a kategóriájában is. Kérdés, hogy a tervezők vajon miért nem engedték a teljes ménest a kerekekre?
4,5 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a végsebességét elektronikusan korlátozták 250 km/órára. A motor 600 Nm-es maximális nyomatéka a hétsebességes, háromféle - komfortos (C), sportos (S) és manuális(M) – kapcsolási programmal rendelkező SpeedShift 7G-Tronic automata váltón keresztül jut a kerekekre.
Az AMG a belső tér kialakításában is hozza a szokásos formáját. A kárpit a sötétszürke kombinációja feketével, a kidolgozása arányban áll az árával. Újszerű a kormány, hagyományosak az első fotelek.
A látványos külső optikai elemek közül különösen az első lökhárítója számíthat komoly sikerre a kelet-európai taxisok és a sufni-tuning szpojlervirtuózok körében.
E-mail címünk beillesztése különféle címjegyzékekbe, valamint az azokra történő spamküldés a 2001. évi CVIII. törvénybe ütközik. Kérünk
mindenkit, tartózkodjon a törvénysértéstől!