A közeljövőben már sorozatban gyártják a 62. frankfurti Szalonon bemutatott új kompakt szabadidőautót.
A most zajló tokiói Motor Show-n jelentette be Mitsubishi, hogy elsősorban a Toyota RAV4 és a VW Tiguan kihívására válaszolva, hamarosan sorozatgyártásba kerül a Concept-cX crossover.
Az ötajtós újdonságba már a saját fejlesztésű, 136 lóerős, 1.8 literes, részecskeszűróvel is felszerelt változtatható geometriájú turbódízelmotor kerül. Ez a környezetkímélő erőforrás az Euro5 normakövetelményeknek is megfelel és a korábban a VW-tól vásárolt, igen sikeres kétliteres, 140 lóerős dízelmotort váltja fel. A Concept-cX-be az új motorral a Lancer Evo X-ben debütált új, Twin Clutch SST (Sport Shift Transmission) duplakuplungos sebességváltót építik be. Ez a váltó a Volkswagen DSG-jéhez hasonlóan simán vált hidrodinamikus elemek felhasználása nélkül automata üzemmódban is.
A "zöld koncepció" jegyében nemcsak a hajtásban, hanem a utastéren is érezhető a környezettudatosság, a kárpit és az ülések kialakításánál a Mitsubishi saját fejlesztésű - bambuszból és növényi gyantából készült Green Plastic-ját használták fel.
Az elektronikusan szabályozott, állandó négykerékhajtással és a 225/45R19 méretű kerekekkel a SUV kifejezetten aszfaltra készül, terepre nem készítik fel.
E-mail címünk beillesztése különféle címjegyzékekbe, valamint az azokra történő spamküldés a 2001. évi CVIII. törvénybe ütközik. Kérünk
mindenkit, tartózkodjon a törvénysértéstől!