UAZ Patriot - sínenjáró terepjáró

2 beszólás

Az erdő az igazi kihívás, különösen ha nem vezet keresztül rajta más út, csak a vasút...

A video lejátszásához Flash Player szükséges!

A 2005-ben még tanulmányautóként bemutatott, középkategóriás terepjáró helyett hozzánk változatlanul inkább csak a pletyka érkezik Uljanovszkból. Pedig az oroszoknál már népszerű, elöl-hátul merevhidas UAZ Patriot elsősorban az ára miatt komoly versenytársa lehetne a hasonló kategóriájú európai és ázsiai modelleknek.

Az orosz piacra szánt változat mellett időközben elkészült az exportverziója is, elektromos gázpedállal, klímával, két légzsákkal, Bosch gyártmányú ABS-szel és automata váltóval. A koreai SsangYong szállítja hozzá az erőátviteli egységeket, és a legfrissebb hír szerint júniustól a 2.6 literes ZMZ-409.10 benzines mellett Fiat Powertrain alapú Iveco F1A dízelmotorral is szerelik. A 2.2 literes Euro-3-as motor 115 lóerős, a maximális nyomatéka 270 Nm.

Nyugat-Európába, főként Spanyolországba és Portugáliába valamint Dél-Amerikába exportálják. Ott még vannak sínek...

UAZ Patriot galéria

UAZ PatriotUAZ PatriotUAZ PatriotUAZ Patriot
UAZ PatriotUAZ PatriotUAZ PatriotUAZ Patriot
UAZ Patriot