Gymkhana TWO - a cipőfilm

1 beszólás

A tájékoztatásnak álcázott reklámnak érdekes neve van: informercial.

A video lejátszásához Flash Player szükséges!

Ken Block találmánya, a Gymkhana Practice igazi világsiker lett, a videót nem kevesebb, mint 20 millió internetező nézte meg. A DC Shoes társtulajdonosa nem is késlekedett sokáig, a sikert meglovagolva elkészítette a folytatást. Robbanások, kaszkadőrmutatványok és meglepő látványelemek teszik mindvégig lebilincselővé a második részt, nomeg egy igazi deszkás sztárvendég, Rob Dyrdek poénjai. A Los Angeles-i kikötőben felvett mutatvány jó alkalom volt arra is, hogy Ken bemutassa a legújabb, 566 lóerős Subaru Impreza WRX STI-t.

A Gymkhana TWO Project hosszabb és még látványosabb, mint az első rész. A filmbe ügyesen becsempészték a DC-cipőreklámokat is, és ebből még erényt is kovácsoltak: a marketingtrükköt informercial-nak nevezték el. Új műfaj született!