Összegyűlt a Család - így készült a Porsche Panamera TV-spot

2 beszólás

Aki nem szeretne egyszerre 50 legendás Porsche-t látni, most ne nézzen ide!

A video lejátszásához Flash Player szükséges!

Amerikában október 17-én indult a kampány: piacra került a Porsche első négyszemélyes, családi sportkocsija, a Panamera. Az "igazi családi autó" bemutatása illő módon családi környezetben történt: a kampányindító TV-spot forgatására látványos márkatalálkozót szervezett a Radical Media. A reklámügynökség nem kis utánajárás után végül 50 legendás modellt csalt elő a fanatikus amerikai gyűjtők garázsainak legmélyéről.

A "történelmi családegyesítésnek" is nevezhető eseményen két őrült helikopterpilóta és 22 precíz sofőr közreműködésével a 162 fős stáb három nap alatt 4800 méter filmet forgatott. Az egykori katonai légitámaszponton a spot végére "kihajt a családfa", amelynek lombkoronáját Ferdinand Porsche több mint 60 évvel ezelőtt megálmodott márkájának legméltóbb képviselői, oldtimerek és limitált szériák gyöngyszemei rajzolták a homokba. A fa csúcsán ott pompázik a legújabb "hajtás", a márka első négyajtós sportkocsija: a Panamera. A legkisebb testvér igazi óriásbébinek született: ez az eddigi legnagyobb Porsche...