A románok a Mioveni összeszerelő üzemben készítették a "how it's made" videót, amelyen végigkísérhetjük, hogyan is készül el egy Dacia Duster a gyártósoron. A szerelőszalag végén legördülő példányok egyike lehet a négymilliomodik jármű azóta, hogy 45 évvel ezelőtt, 1966-ban a Dacia márka megjelent a piacon. Az egymilliomodik autó 1985-ben, a második 1998-ban, a harmadik 2007-ben készült el. A Renault 1999-ben vásárolta fel a Dacia-t, azóta a franciák 1,2 milliárd eurot invesztáltak a márkába. Az elmúlt 12 évben közel annyi autó készült, mint előtte 33 év alatt.
A "Poroló" jelenleg a legsikeresebb Dacia, tavalyi bemutatója óta világszerte már százezer példányt rendeltek ebből a modellből. Az óránként 65 autóra tervezett Mioveni szerelősor kapacitásának felét ez a szabadidőautó köti le. Az "ünnepelt", a négymilliomodik Duster 4x4-es, kesuolaj-barna színű, 1.5 literes, Dci dízelmotorja 110 lóerős és a leggazdagabb, Laureate felszereltségű kivitelben készült.
E-mail címünk beillesztése különféle címjegyzékekbe, valamint az azokra történő spamküldés a 2001. évi CVIII. törvénybe ütközik. Kérünk
mindenkit, tartózkodjon a törvénysértéstől!