Hyundai Accent a tűzfalon - erre mondják: rohadt jó!

Új gondolatok. Új lehetőségek. A Hyundai az autót, az Innocean Worldwide és az EPPN az autós reklámok technikáját gondolta újra Kuala Lumpur-ban.

A video lejátszásához Flash Player szükséges!

Amikor a gyufásskatulyától az állványhálóig már minden reklámfelület elfogyott, a marketing-guruk összedugták a fejüket, és kitalálták a mapping-ot, az épületekre vetített videót. Állítólag ez az ég ajándéka a reklámszakmának, ez maga a megváltás!

Hát egy biztos, ilyen még nem volt! Az új Hyundai Accent bevezető kampányának részeként bemutatott augmented reality (kiterjesztett valóság) installáció egy 120 fős, csupa profiból álló csapat több mint négy hónapos munkájának eredménye, a produkció elkészítéséhez hat emelőkosarat illetve darut, hat HD projektort és tíz HD videókamerát használtak.

Viszont az autó és a kaszkadőr tényleg a tűzfalon lógott...