A Ferrari 430 utódjáról azt mondják valójában olyan, mint Itália: stílusos, szenvedélyes és érzéki. 4.5 literes V8-as középmotorja 570 lóerős, hétsebességes sebességváltója duplakuplungos. 3,4 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a végsebessége 325 km/h. A motor maximális nyomatéka 540 Nm, ezt 6000-es percenkénti fordulatnál adja le. Ennél a modellnél a gyár nem titkolja az autó fogyasztását sem, a 458 Italia figyelemreméltóan takarékos Ferrari: a gyári adat szerint beéri 13,7 liter prémium minőségű benzinnel 100 kilométerenként.
Ha az autó olyan mint Itália, akkor vajon milyenek azok az olasz dolgozók, akik a motorját egyedileg, kézzel szerelik össze a világ egyik legirigyeltebb munkahelyén? Természetesen ők is olyanok, mint általában minden olasz: stílusosak, szenvedélyesek és érzékiek... Szemmel láthatóan szeretik a munkájukat, szeretik a Ferrarit és Itáliát - a hazájukat és a márkát egyaránt. Jó nézni, milyen gondosan rakják össze a 458 Italia motorját, miközben a riporternek is megengedik, hogy a helyére illesszen egy-egy alkatrészt.
E-mail címünk beillesztése különféle címjegyzékekbe, valamint az azokra történő spamküldés a 2001. évi CVIII. törvénybe ütközik. Kérünk
mindenkit, tartózkodjon a törvénysértéstől!