2018 Toyota Proace Verso - az elnök különgépe

Sötétre fényezve, sötétített ablakokkal, panorámatetővel, hozzá Toyota Proace Extra garancia 1 millió kilométerig vagy, 5 évig! Igazi Business Class - négy keréken!

2018 Toyota Proace Verso

A Proace a francia PSA és a Toyota közös fejlesztése, a minibusznak van Peugeot és Citroën változata is. A Toyota modellen belül is van három variáció, az alváz hosszától függően kompakt, közepes és hosszú, ez utóbbiból alakították ki a luxuskivitelű VIP modellt, ami nem meglepő módon a legmagasabb felszereltségű Proace. Minden szériatartozék, ami az olcsóbb modellekhez külön rendelhető, parkolásérzékelők vannak elöl, hátul, szériafelszereltség a kamerás holttérfigyelő-rendszer és a head-up display, valamint a masszázs funkció a bőrkárpitos vezető- és első utasüléshez. A szerényebb felszereltséggel megvásárolható modellek mindhárom méretnél a sokat sejtető Shuttle és a Family neveket kapták, ráadásul még ezekből is van 5, 7 és 9 üléses változat is... A VIP kivitel azonnal elbűvölt, ezért ez a felszereltség a kihagyhatatlan!

A Verso utónév a Proace esetében kézenfekvő, a Toyota-nál mindig a nagyobb, egyterű változatra utal. Ennek megfelelően a VIP felszereltségű Proace Verso 7 üléses és a több mint egy méter mély rakterében még mindig marad hely a csomagoknak! A hátsó ajtón lévő ablak külön is nyitható. A csomagtér-ajtó lábbal is nyitható, az oldalsó tolóajtók is elektromosak. A 7 ülésből 2-2 elöl és középen, 3 hátul van. Az utastér rugalmasan átalakítható, az ülések kivehetők és síneken csúsztathatók.

Az "elnök" luxusfotelekben ülhet, a Panoramic felszereltségnél a Toyota Skyview panorámatetőn át kémlelheti az eget. Akiknek a hátsó sorban jutott csak hely, ők nézhetik az elnököt ...

A középső két fotel külön említést érdemel, ezek 180 fokban meg is fordíthatók és emiatt saját, beépített biztonsági öveik vannak. A fotelek közé fixen építették be a két fém tárgyalóasztalt, ezek becsukott állapotban, méltóságteljesen emelkednek fel. Az anyósülés alatt 230 V-os, hátul 12 V-os csatlakozók vannak. Igazi Business Class színvonal - négy 17"-os könnyűfém keréken!

Dízel hiszti ide vagy oda, a kisbuszt 2.0 literes D-4D motor hajtja, a 177 lóerő nyolcfokozatú, forgatógombbal állítható automata váltón át jut a kerekekre. Ha ez kevés, válthatunk kézzel is, ott vannak hozzá a kormányon a váltófülek.

A Proace Verso végsebessége 170 km/óra, 10,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára. 2000/percnél megjelenik a 400 Nm csúcsnyomaték, amivel még komoly emelkedőn is könnyedén viszi fel 7 utasát.

Elöl MacPherson rugóstag, hátul lengőkar, tekercsrugókkal, kanyarstabilizátorral nyújtja azt a menetkomfortot, ami az "elnököt" megilleti.

Azt beszélik, 4x4-es hajtással is létezik. Ha a Land Cruiser-nél, a Hilux-nál és a RAV4 -nél ez bejött...

- 7+ üléses 7vége lesz a Vasúttörténeti Parkban
- Csúcs a csúcson - új csúcsot állitott fel egy Nissan Navara a Kékesen
- SKODA sikerek az Auto Bild magazin Allradauto des Jahres 2019 olvasói szavazásán
- Audi e-tron - áram-vonalas SUV, 400 kilométeres hatótávval
- Különleges Ford Mustang-ot, egy BULLITT-ot kapott Kiss Gergely, a márka nagykövete
- Mazda3 - Red Dot design Best of the Best 2019 díjat kapott az innovatív KODO formanyelv
- A Peugeot 508 lett a nyerő a The Most Beautiful Car of the Year 2018 szépségversenyen
- A Dakar-győztes Toyota Hilux-ra vált Fernando Alonso?
- Magyar Suzuki - Esztergomban legördült a gyártósorról a félmilliomodik Vitara!
- 2019 Suzuki Jimny - két kategóriában is döntős a Világ Év Autója versenyen a terepjáró újdonság!