Mazda Skyactiv-X - itt a benzinnel hajtott dízelmotor!

A szerényen csak forradalminak nevezett technológiában valóban az a szenzációs, hogy a motor alacsonyabb oktánszámú benzinnel megy a legjobban!

MAZDA SKYACTIV-X
A kétliteres, négyhengeres, gyújtógyertya által vezérelt kompressziós gyújtású benzinmotor (Spark Controlled Compression Ignition, SPCCI) az első sorozatgyártású erőforrás, mely egyesíti a benzin- és dízelmotorok előnyeit. A Skyactiv-X motor 180 lóerős, nyomatéka 224 Nm, átlagfogyasztása 95 oktános benzinnel 4,3 l/100 km, károsanyag-kibocsátása 96 g/km. Az új motor elsőként az új Mazda3 modellben debütál.

SKYACTIV®-X & Next-Generation KODO Design
A Skyactiv-X modellekben alapfelszereltség a Mazda M Hybrid technológia. A 24 V-os Mild Hybrid rendszer minimálisra csökkenti a fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást, miközben a fékezésből visszanyert energiát egy villanymotoron keresztül a benzinmotor teljesítményének javítására használja.

Mazda3 Skyactiv-X Hatchback
Az új Mazda3 Skyactiv-X Hatchback és Sedan karosszériával rendelhető, a motorhoz hatsebességes kézi, vagy automata váltó választható. A Hatchback változat Mazda i-Activ négykerékhajtással is rendelhető.

Mazda i-ACTIV Intelligent AWD System
Az európai vásárlók az első Skyactiv-X motorral szerelt új Mazda3-asokat idén ősszel vehetik át.

Mazda3 Skyactiv-X Hatchback