Az Autókiállításon elsőként bemutatott új modell hivatalosan még Conceptcar, azaz tanulmányautó. Az ottani érdeklődés illetve további piackutatás alapján döntik majd el, hogy megérett-e a tömeggyártásra, azaz a piac befogadja-e a teljesen új kategóriát, a SAC-ot, a Sports Activity Coupét. A Concept X6-os ugyanis meglepő koncepcióra épül: ötajtós coupé. A gyári fotókon nem mutatják a belső terét, így nem látszanak a hátsó ülések sem. A képek alapján inkább kétszemélyes, de akkor miért ötajtós?
A bemutatón az extravagáns, sportos kivitel mellett az X6-os új menetstabilizáló rendszerét, a DPC-t emelték ki. Az xDrive összkerékhajtással tökéletesen együttműködő Dynamic Performance Control elnevezésű rendszer azonnal beavatkozik, ha az autó alul- vagy túlkormányzottan kezd viselkedni.
Ami a külsejét illeti, a legvonzóbb a hátsó rész kialakítása, ezen belül érdekes újdonság, hogy a hátsó lámpák az autó oldalára is "kicsúsztak".
Ami a hajtást illeti, a BMW az EfficientDynamics stratégia jegyében a benzinmotoros mellett egy Concept X6 ActiveHybrid nevű változatot is kiállít a standján. Hétévnyi fejlesztés után a Two-Mode hibrid hajtásrendszerrel 20%-al sikerült csökkenteni a Concept X6-os fogyasztási és károsanyagkibocsátási adatait a tisztán benzineshez képest.
Elég beleszagolni a kiállítás (károsanyagmentes) levegőjébe és máris érezni: az X6-ost elsősorban az amerikai piacra szánják.
E-mail címünk beillesztése különféle címjegyzékekbe, valamint az azokra történő spamküldés a 2001. évi CVIII. törvénybe ütközik. Kérünk
mindenkit, tartózkodjon a törvénysértéstől!