Ford Kuga - sorozatgyártásra készen

3 beszólás

Az új kompakt-crossover európai értékesítése nyáron kezdődik.

A video lejátszásához Flash Player szükséges!

A márciusi genfi Autószalonon mutatja be a Ford első európai szabadidőautója, a Kuga szériaváltozatát. A németországi Saarlouisban sorozatban készülő Kuga (a "Cougar" kiejtve) külső megjelenése a tavaly ősszel Frankfurtban bemutatott gyártásközeli tanulmányhoz képest - a tetősínt és a fényszórókat leszámítva - szinte alig változott. Az utastere leginkább a C-MAX egyterű belsejére emlékeztet.

A Kuga ugyanarra a Ford "C" architekturára épül, mint a Focus és a C-MAX, a Mazda 3 valamint a Volvo C30, S40 és V50. A kompakt-crossover első- és összkerékhajtású változatban készül, ez utóbbiban a Haldex állandó, intelligens AWD-rendszerét alkalmazzák. Kezdetben, elsősorban az európai igények miatt, csak kétliteres, 136 lóerős Duratorq TDCi motorral és hatsebességes, manuális váltóval készül. A 340 Nm nyomatékú dízelmotor az elsőkerék-hajtású verzióban 6,3, az összkerekesben 6,4 liter gázolajat fogyaszt 100 kilométeren.

Csomagtartója alaphelyzetben 360 literes, de kis átalakítással, a 60/40 arányban osztott hátsó ülések lehajtásával, 1355 literesre bővíthető. A rakodást nagyban megkönnyíti, hogy a hátsó ajtó osztott, a felső rész külön is nyitható.

A Trend és Titanium verzióban megvásárolható crossover extralistáján a szokásos tételeket találjuk majd, de menetstabilizálót mindkét változatba beépítenek.

Ford Kuga galéria

Ford KugaFord KugaFord KugaFord Kuga
Ford KugaFord KugaFord KugaFord Kuga