A nők jobban megbíznak a nőkben, állítólag örülnének, ha az autószalonokban nemcsak a lóerőket és a hárombetűs rövidítéseket szajkózó férfiakkal találkoznának.
Komoly harc dúl az autóiparban a női vásárlók kegyeiért. Az Egyesült Államokban jelenleg a forgalomba helyezett autók 65 százaléka kerül női tulajdonoshoz, Európában ugyanez az arány 57 százalék. A marketingfelmérések szerint akár nyolcvan százalékra is tehető azoknak az autóknak az aránya, amelyeket elsősorban hölgyek választanak, vagy vásárláskor ők mondják ki a döntő szót.
A gyártók nem véletlenül keresik tehát a hölgyek kegyeit. A Dodge már az ötvenes évek közepén készített nőknek szánt autót, amely stílszerűen a La Femme nevet viselte. A rózsaszínűre festett, különleges retikül-rekesszel, rúzstartóval és cigarettatárca-tartóval felszerelt kocsi nem volt igazán sikeres. Napjainkban pedig végképp idejét múlta az a kategória, hogy "kis piros női autó".
Egy friss felmérés szerint a nők azt a biztonságot amit a férfiaktól nem kapnak meg, újabban az autóikban keresik. Nosza, a hazai gépkocsiforgalmazók előtt most itt a nagy lehetőség. Szeptember 14-16-ig ezért rendezik meg a Hungexpon a Nő2007 - I. Budapesti Női Autószalon és Életmód Kiállítást.
Hogy teljes legyen az élmény, az Európában is egyedülálló vásáron az autók mellett többek között kozmetikumok, ruhák, ékszerek és női lapok is lesznek a "B" pavilonban.
E-mail címünk beillesztése különféle címjegyzékekbe, valamint az azokra történő spamküldés a 2001. évi CVIII. törvénybe ütközik. Kérünk
mindenkit, tartózkodjon a törvénysértéstől!