Meglestük: így tesztelik az oroszok a legújabb katonai járműveket!

1 beszólás

6x6-os triált rendezett az Orosz Védelmi Minisztérium a bronnyici akadálypályán. A tankokat meg se hívták...

A video lejátszásához Flash Player szükséges!

Az összkerékhajtású katonai járművek "díszszemléjét" idén is a Moszkva melletti Bronnyici-ben épített katonai akadálypályán tartották. A katonai terepjárók tesztelésére épített pálya közel fél évszázados történetében a szovjet idők voltak a legszigorúbbak, akkor a "terep" titkos katonai bázisnak számított, majd a 90-es években részben megnyitották a civileknek, de máig változatlanul van olyan területe, ahová még a stalkereknek is tilos belépni.

A látványos show-n az Orosz Védelmi Minisztérium 3. számú Központi Kutatóintézetének legújabb és korábbi, frissített modelljeiből mutattak be néhány kuriózumot. Itt tartották például a VPK-3924 Medvegy MRAP típusjelű páncélozott csapatszállító nyilvános premierjét, amely a bemutató egyik szenzációja volt.

A hatalmas ország távoli vidékeinek út- és terepviszonyaihoz kifejlesztett járművek kiválóan "állták a sarat". A RIA Novosztyi orosz hírügynökség felvételén jól látszik, hogy a minden más jármű számára járhatatlan akadályt jelentő pályán a 6x6-os és lánctalpas Ural, KAMAZ és BAZ gyártmányú autók játszi könnyedséggel ugrattak fel a dombra, hajtottak keresztül a vizesárkokon és ha a helyzet úgy kívánta, megúszták a mesterséges tavat is...

Vitalij V. Kuzmin olyan ritkán látott katonai járműveket örökített meg fotóin, mint a KamAZ-43269 Visztrel, a KamAZ-43501, a KamAZ-53501, a KamAZ-63501 alvázra épített LDS-79271 a multilifttel, az úszó TREKOL 39294 és a VITYAZ DT-10P, a TIGR-M, a VPK-39272 Volk, a GAZ-233036 alapra épített R-145BMA parancsnoki autó valamint a 400 lóerős, 6.2 literes GM Vortec motorral hajtott ZIBAR-MK2.